Samlingen

Tänkte börja m ed att sätta upp ett inlägg om min "samling" av lacker. Sedan lite senare sätter jag upp andra saker jag använder :)


H&M "Red", Thailändskt


Thailändskt, Wild and Crazy "Silver Bell", Golden Rose nr 103


Miss Selene nr 16, Thailändskt, Wild and Crazy "Super Star", Depend nr 41, Thailändskt


Depend nr 41, Thailändskt


Afrikanskt, H&M "Mambo"


Wet n Wild nr E435G, thailändskt, Miss Selene nr 161, Wild and Crazy "Summer Neon", Frida-tidning, Okänt, Thailändskt, Miss Selene nr 146


H&M "Dollar Green", Thailändskt, Miss Selene nr 10, Thailändskt, Depend nr 191


H&M "Pink Mist", Primo, LR nr 3379001, Wild and Crazy "Yenis" och "Ur My Baby", H&M "I'm a Saint"


Frida-tidning, LR nr 3369001, Thailändskt, Rimmel "Apricot Punch", Wild and Crazy "Baffin Bay", Miss Selene nr 14,
La Femme Beauty "Orange Cream", Thailändskt


Miss Selene nr 160, Thailändskt


Depend nr 188


Frankenpolish (=blandat själv), Rimmel "Lemon Drop, Miss Selene nr 15, Thailändskt, Thailändskt, Luxury Nail Color


Depend nr 5000 och nr 105, Thailändskt, Rimmel


Fått av en vän när hon var till USA, Sally Hansen Nail Art Pen "Neon Pink"


Nail Art: Delia Art nr 21, Lovie Art Nail nr 6, nr 2, nr 1, nr 5


H&M "Turqouise", Lumene "Live It Up", H&M "Peppermint Fusion"


Wild and Crazy "Sheri", Wet n wild nr E468


Miss Selene nr 121, nr 140, nr 152


H&M "White", "Beige", "Brown", "Blue"


Detta var alla mina 71 nagellack - just nu! Det kommer bli flera såklart! :D

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0